Kontakt os

Vi er WP Nordic, et team af passionerede WordPress udviklere, der er dedikerede til at give vores brugere det bedst mulige.

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Før du køber

For de spørgsmål du måtte have, inden du går i gang.

Efter du har købt

For de spørgsmål du måtte have, når du går i gang.

Tekniske problemer

For de mere tekniske spørgsmål.

Generelt

For de mere generelle spørgsmål.

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Vores plugins varierer i forhold til priser. Alle er specifikke for de individuelle plugin, så tjek plugin siderne for de specifikke priser.

Vores abonnementer varierer fra produkt til produkt, så sørg for at tjekke de individuelle plugin for at finde abonnementet, der eksisterer.

Alle mulige planer ses på plugin siderne

Man behøver ikke en masse programmeringsviden for at bruge vores plugin. Vores plugin er meget brugervenlige.

Vore plugins er specifikt lavet til WordPress, så de kræver en WordPress side for at fungere.

Vi sørger for at vores plugins altid er opdateret og kompatible med den seneste version af WordPress.

Alle vores plugin kommer med en opsætningsguide. Ved at følge den vil du have sat pluginet op på ingen tid.

Vi prøver at gøre vores setup proces så simpel som mulig. De fleste af vores plugins følger en 3 trins formel.

Der kan dog være nogle af vores plugins som er anerledes, men så vil du få en guide til det specifikke plugin når du køber dem.

  • Step 1: Download den seneste version af vores plugin fra vores side.
  • Step 2: Installer pluginet enten gennem WordPress Upload eller FTP Method.
  • Step 3: Efter aktivering vil instillingerne skulle sættes op. Dette kan f.eks. være med en licens nøgle.

Vores plugins virker bedst med den seneste version af WordPress, så sørg for at opdatere din før du sætter dit plugin op.

Hvis et plugin bruger WooCommerce så er det et krav for at den kan fungere og den vil ikke virke med andre eCommerce plugins.

Hvis de leder efter hvordan du får sat WooCheck pluginet op, så ræk endeligt ud til os på contact@wpnordic.com og vi vil hjælpe dig med opsætningen.

Har du pludseligt et problem med at få vores plugin til at virke eller vil det ikke loade ordenligt.

Tjek om du har opdateret både dit WordPress og din plugin.

Hvis du er i tvivl om hvad der er gået galt, så er det altid muligt at slette og geninstallere pluginet.

Hvis du har en sikkerhedskopi så geninstaller bare fra den sidste gang du vidste de virkede.

Hvis du finder en bug eller et problem med en af vores plugins så fortæl os det endeligt.

Vi stræber efter at have den bedste version af vores plugins, så vi vil gerne have at vide hvis noget er galt.

Desværre har vi ikke nogen kontrol over andre plugins eller themes, som du bruger på din side som ikke er vores.

Hvis du har et problem så ræk ud og så kan vi altid se om der ikke er en løsning.

Fakturaen for dit plugin vil blive sendt automatisk og vil automatisk blive fornyet ved slutningen af den betalte periode.

Dette sker medmindre at andet er meldt ud eller du stopper dit abonnement.

Du kan finde din licens nøgle ved at logge ind på din konto, trykke på abonnementer og se under det abonnement du har brug for din licens nøgle til.

Plugin licens nøglen er på toppen af siden og består af samtlige tal og bogstaver.

Hvis du vil stoppe dit abonnement kan dette gøres på hvilket som helst tidspunkt og vil gå i kraft efter den allerede betalte periode stopper – dette vil variere på hvilken slags plan pluginet har, om det er månedligt eller årligt.

Hvis du har andre spørgsmål, så er du altid velkommen til at række ud til os og vi vil hjælpe dig på vej.

WP Nordic DK