Abonnementsbetingelser

1. Hjælp

Vores produkter sælges og distribueres “som de er” uden nogen underforstået garanti for, at de vil fungere præcist, som du ønsker, eller at de vil være kompatible med tredjeparts plugins, temaer eller komponenter.

Support for vores produkter er kun tilgængelig for kunder med et aktivt og betalt abonnement eller en gyldig licens.

For årlige licenser er support og opdateringer garanteret i et år fra købsdatoen, baseret på den licens, du har købt. Når denne periode er udløbet, skal licensen fornyes for at fortsætte med at modtage support og opdateringer. For abonnementer med automatisk fornyelse vil support være tilgængelig, så længe abonnementet er aktivt og betalt.

For livstidslicenser er support og opdateringer garanteret i hele produktets levetid, så længe WP Nordic fortsætter med at udvikle produktet.

Support og opdateringer ydes, så længe produktet er under aktiv udvikling. Vi vil ikke længere være ansvarlige for at yde support eller levere opdateringer, hvis nogen af følgende situationer opstår:

  • Produktet er ikke længere under aktiv udvikling af WP Nordic.
  • WP Nordic bliver solgt eller opkøbt af et andet firma.
  • WordPress eller WooCommerce ophører med at være under aktiv udvikling.

Vi bestræber os på at besvare supportforespørgsler inden for 3-4 hverdage, men vi kan ikke garantere, at en specifik forespørgsel vil blive løst inden for denne tidsramme eller på en måde, der fuldt ud tilfredsstiller brugeren.

Inkluderet i support:

  • Spørgsmål før køb.
  • Generelle spørgsmål om brug af produktet.
  • Hjælp til installation.
  • Fejlfinding af problemer.
  • Løsning af softwarebugs.

Ikke inkluderet i support:

  • Opsætning eller konfiguration af produktet for dig.
  • Speciel tilpasning af kode (PHP, HTML, JavaScript).
  • Ændring af styling via CSS.

2. Automatiske Opdateringer

Automatiske opdateringer er tilgængelige for licenshavere med et aktivt og gyldigt abonnement samt en licensnøgle. Disse opdateringer tilbydes på alle vores produkter, så længe licensnøglen er aktiv og gyldig.

Når licensen udløber, ophører automatiske opdateringer automatisk uden forudgående varsel. Kunden kan til enhver tid logge ind på deres WP Nordic-konto for at tjekke status på deres licens og eventuelle kommende udløb. Det er kundens ansvar at holde licensen aktiv for at fortsætte med at modtage automatiske opdateringer.


3. Plugin-levering

Når din betaling er behandlet succesfuldt, vil du modtage en e-mail med dit ordrenummer og øvrige købsoplysninger.

Derudover vil du modtage en e-mail med dine loginoplysninger (din valgte e-mailadresse som brugernavn og en automatisk genereret adgangskode). Du kan bruge disse oplysninger til at logge ind på din WP Nordic-konto.

Fra din konto kan du til enhver tid downloade dine købte produkter, se din licensnøgle eller administrere din konto. Hvis du ikke modtager en e-mail med dine oplysninger, kan du kontakte os for at få hjælp til at få dine købsoplysninger.

Adgang til download af købte produkter er kun tilgængelig, så længe din licensnøgle er gyldig. Når licensnøglen udløber, ophører adgangen til download af de tilhørende filer, indtil licensen bliver fornyet.

4. Opsigelse

Kundens abonnement fornyes automatisk med det eksisterende produktmix og periode, indtil kunden aktivt opsiger abonnementet via deres WP Nordic-konto eller ved at kontakte vores supportteam. Opsigelsen træder i kraft ved udgangen af den igangværende faktureringsperiode.

Hvis kunden ændrer sit produktmix, træder ændringerne i kraft med det samme for nye funktioner eller transaktioner. Fravalgte funktioner vil dog være tilgængelige indtil slutningen af den igangværende faktureringsperiode. Ændringer i produktmixet vil medføre en justering af abonnementet, og en ny faktura vil blive udstedt samme dag.

Når abonnementet udvides med nye funktioner, transaktioner eller add-on moduler, kan der være separate betingelser, som skal accepteres for at kunne bruge disse. Kunden vil modtage besked via e-mail om eventuelle væsentlige ændringer, men vi forpligter os ikke til at udsende varslinger.

5. Varighed

Kunden kan opsige sit abonnement til enhver tid, men abonnementet vil fortsætte indtil slutningen af den nuværende faktureringsperiode. Der ydes ingen refundering for igangværende perioder, hvilket betyder, at et forudbetalt abonnement ikke vil blive refunderet, selvom kunden stopper med at bruge tjenesten midt i perioden.

Opsigelse skal foretages via kundens WP Nordic-konto eller ved skriftlig henvendelse til vores supportteam. Kunden vil modtage en e-mailbekræftelse, når opsigelsen er behandlet. Når abonnementet er afsluttet, ophører WP Nordic med at opbevare kundens data.

6. Omfang af abonnementet

Kunden får en ikke-eksklusiv ret til at bruge WP Nordics tjenester og produkter som en del af det valgte produktmix. Tjenesterne leveres som “software as a service”, og kunden erhverver ikke ejerskab eller rettigheder til en kopi af softwaren, ud over brugen af tjenesten.

Et abonnement kan overføres til en tredjepart, hvis WP Nordic modtager en skriftlig anmodning fra kunden, og overførslen bliver godkendt. WP Nordic vil kræve bevis for kundens identitet før godkendelse af overførslen. Abonnementer med ubetalte fakturaer kan ikke overføres.

Kunden er ansvarlig for enhver tredjeparts brug af tjenesten, hvis tredjeparten får adgang til kundens loginoplysninger. Kunden skal sikre, at tjenesten ikke anvendes på en måde, der kan skade WP Nordics navn eller omdømme, eller som overtræder gældende love eller regler.

7. Priser

Gældende priser kan altid findes på WP Nordics hjemmeside. WP Nordic forbeholder sig retten til at justere priserne med to ugers varsel. Priserne er opgivet i DKK eller USD inklusive moms.

Hvis betaling ikke modtages rettidigt, vil kundens konto blive låst, indtil betalingen er modtaget. Abonnementet betragtes som aktivt, indtil kunden aktivt opsiger det gennem WP Nordics support eller konto.

Kunder vil modtage e-mailpåmindelser om forfaldne fakturaer til den e-mailadresse, der er knyttet til deres WP Nordic-konto.

Visse produkter opkræver et transaktionsgebyr ud over abonnementet:

  • WooCheck-pluginet opkræver 0,5 DKK pr. transaktion for premium og 1,0 DKK for standard. Transaktionsgebyrer faktureres månedligt sammen med abonnementet.
WP Nordic DK